آقای روحانی من معجزه میخواهم

در حالیکه سایت های محترم خبری در گیر و دار رجعت رئیس جمهور محترم بعد از ظهور امام زمان(عج) هستند بیماران بسیاری درکمبود دارو عذاب می کشند.
هم اکنون دارو های شیمی درمانی هیچ نوع آن در بازار یافت نمیشود نه ایرانی و نه خارجی و بد نیست بدانید که ایجاد وقفه در بین دوره های شیمی درمانی میتواند کل عملیات درمان بیمار را با شکست مواجه کند.
در همین زمانی که آقای دکتر احمدی نژاد ! مشغول اعطای نشانهای رنگارنگ و سکه های براق به تیم زحمتکششان ! هستند و آقای روحانی در حال لبخند زدن به دوربینهای خبرنگاران خارجی و تشکیل دولت فراجناحی ! بیماران سرطانی در به در به دنبال یک داروی ساده دهها داروخانه را گز میکنند و در آخر شاید سری به بازار قاچاق بزنند و دارویی که معلوم نیست به مرگ نزدیکترشان میکند را با قیمتی گزاف بخرند.


  


مردم خسته از سیاست بازی باید اخبار مربوط به رجعت آقای احمدی نژاد را بشنوند و یا دغدغه شدید اصولگرایان که شکست خورده اند یا اصلا از اول روحانی اصولگرا بوده است !

من به عنوان یک نفر ایرانی که خوشبختانه نه چپ شناس بوده ام و نه راست شناس یک چیز را با تمام وجود درک کرده ام که خسته از سیاست هستم اما خواستار تغییر نیز هستم.

مسلما رای من به آقای روحانی نه ناشی از اصولگرا بودن ایشان و نه ناشی از اصلاح طلب بودن ایشان بوده است بلکه بر مبنای صحبتها و انتقادهای ایشان به عملکرد ۸ ساله اخیر کشور حال میخواهد به دست اصولگرا بوده باشد یا اصلاح طلبان یا هر کس دیگری که نمیدانم.

من خواهان تغییر در معیشت و نیازهای اولیه مردم کشوری هستم که میتواند ثروتمندترین کشور دنیا باشد اما در تمام آمارهای رفاهی رتبه های بالا ۱۰۰ را دارد.

کشوری که با داشتن هزاران نقطه گردشگری سالانه میلیاردها دلارش را به خاطر قوانین دست و پا گیر به جیب اعراب و ترک ها سرازیر میکند !

[...]

کشوری که نفت نشینانش جز بوی نفتش چیزی حس نکرده اند و سفره های خالیشان هر روز خالی تر می شود.

کشوری که بیمارانش به دنبال دارو میگردند ومی میرند و مسئولینش در همین حال و احوال به هم مدال میدهند ...

حالا سخن آخرم با رئیس جمهور منتخب و رئیس جمهور سالهای دور ( خاتمی ) است که از حالا دارند سازهای خود را کوک میکنند که مردم توقع نداشته باشند و ...

آقای روحانی [...] مردم توقع دارند خیلی هم توقع دارند چرا که مردم صبوری هستند و با متمدنانه ترین ابزار ممکن یعنی صندوق رای حرف خود را زده اند اگر آقای روحانی توان تغییر را نداشتند باید در همان کمپین های تبلیغاتی میگفتند که از من انتظار معجزه نداشته باشید. من انتظار معجزه دارم چرا که معتقدم کشور پتاسنیل معجزه سازی را دارد فقط قدری جرات میخواهد و جسارت که اگر شما ندارید به گردن چیز دیگری نیاندازید کشور من میتواند در عرض کمتر از ۶ ماه به اوج برسد و در دنیا جزو ثروتمندرین کشور ها باشد اگر شما نمیخواهید دلیل نمیشود بگویید نمیتوانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.