درباره پایان دوران احمدی نژاد

هر چند بعید می دانم سیاست های رسانه ای سایت الف اجازه نشر این پست را بدهد اما تصمیم گرفتم بنویسم تا تکلیف را از دوش خودم بردارم.

من سال ۸۸ به آقای احمدی ن‍ژاد رای دادم، از ایشان حمایت هم کردم، برای او تبلیغ هم کردم. اما از همان اوایل دولت دهم با تغییری که در گفتمان ایشان ایجاد شد و ولایت پذیری را در حاشیه امورشان قرار دادند و در یک کلام دست از بسیاری از اصولشان برداشتند دیگر مورد تایید و حمایت من نبود.اینها را گفتم که بعد کسی نگوید از طرفداران او هستم اما یک سوال چندی است ذهن مرا به شدت به خود مشغول کرده و آن اینکه چرا برخی از سیاسیون خدمات کثیر این خادم بزرگ را این قدر نا دیده می گیرند؟ چرا نمی گویند از زحمات این دولت؟ اگر خوب دقت می کردید در تبلیغات ریاست جمهوری همه کاندیدا ها برای رای آوردن تاکید می کردند خدمات دکتر احمدی ن‍ژاد را ادامه می دهند. تاکید می کردند به سفر استانی می روند، تاکید می کردند مسکن مهر را ادامه می دهند و ...
  
دوستانی که نام خود را اصول گرا گذاشته اند به یک نکته باید نیک توجه کنند و آن اینکه نباید پای خود را از خطوطی که رهبری معظم مشخص کرده اند آن طرف تر بگذاریم، نه افراط و نه تفریط. باید دقت کرد که رهبر انقلاب در سخنان اخیر خود در جمع مسئولین دستگاه قضا فرمودند این دولت در کنار نقاط ضعفش نقاط قوت کثیری داشت و ابراز تاسف کردند که چرا نامزد های محترم در تبلیغاتشان اینقدر چهره دولت دهم اینقدر سیاه نمایاندند.

خوب است که انتقاد در کشور وجود دارد و مسئولین از تیر رس انتقادات مصون نیستند اما باید دقت کرد که انتقاد یعنی گفتن ایرادات در کنار محاسن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.