اولین تسلیت سیاسی به مرتضی پاشایی

محمد شریعتمداری در پی درگذشت مرتضی پاشایی خواننده پاپ ایران پیام تسلیتی صادر کرد.
اولین تسلیت سیاسی به مرتضی پاشایی
به گزارش افکارنیوز، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت مرتضی پاشایی خوانند پاپ ایران را تسلیت گفت. متن پیام شریعتمداری به شرح زیر است:

بنام خدای مرتضی

حقیقت مطلب اینست که من تا صدای گرم این جوان پر شور را در برنامه رمضان نشنیده بودم اورا نمی شناختم.

اما آنروز به سوزی که در صدایش و در نجوا با خدایش بود غبطه خوردم و مهرش به دلم نشست و بارها برای سلامتی اش دعا کردم.

  
به گزارش افکارنیوز، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت مرتضی پاشایی خوانند پاپ ایران را تسلیت گفت. متن پیام شریعتمداری به شرح زیر است:

بنام خدای مرتضی

حقیقت مطلب اینست که من تا صدای گرم این جوان پر شور را در برنامه رمضان نشنیده بودم اورا نمی شناختم.

اما آنروز به سوزی که در صدایش و در نجوا با خدایش بود غبطه خوردم و مهرش به دلم نشست و بارها برای سلامتی اش دعا کردم.

اما مقدر این بود که او در احرام پیش بسته در رمضان و پس از دعاهای دلهای پاک جوانان این مرز و بوم که اعتراف میکنم تنوع دیدگاهها و سلائقشان را حتی همچو منی که احساس قرابت با آنها دارم، خوب نمی‌شناسد، به دیار یار واقعی‌اش بشتابد.

بی‌شک او امروز در آرامش است. زیرا خودش میگفت:

یدفه بخودش همه چی رو سپرد

دیگه گریه نکرد فقط حوصله کرد پس

نگران او نیستم و نباش که او خود گفت: بخدا دلش قرص و محکم است و در کنار او و در جوار رحمتش آرام گرفته است.

محمد شریعتمداری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.